Wednesday 24 December 2014

Kelantan Belum Isytihar Darurat Banjir

Kelantan Belum Isytihar Darurat Banjir
Kelantan Belum Isytihar Darurat Banjir
Klik Untuk Bacaan

Assalamualaikum w.b.t.. Ramai yang kata dan ada pihak yang menggesa pihak Kerajaan Negeri Kelantan isytihar Darurat kerana banjir di Kelantan sangat-sangat merisaukan.. Banyak tempat dikatakan telah tenggelam dan ada beberapa jalan utama telah terputus hubungan.. Ada juga ura-ura yang kata sebuah stesen TV telah umumkan Kelantan Darurat.. Tapi sumber sahih tiada dijumpai.. Jadi anggap sahaja perkara itu mungkin tidak benar..

Apa yang dikatakan oleh Menteri Besar Kelantan? Boleh klik SUMBER di bawah untuk bacaan.. SUMBER ini dan SUMBER Astro Awani berita Kelantan Belum Isytihar Darurat Banjir..

8 comments:

  1. banyak rumors yang saya dengar kelantan dah terputus hubungan darat...betul ke?

    ReplyDelete
  2. Semoga ianya cepat surut dan berllau gan cepat, aamiin..

    ReplyDelete
  3. Semoga keadaan beransur baik.

    ReplyDelete
  4. Katanye banjir kat Kelantan belum parah sebab tu tak isytihar darurat. Dah kalau sampai ade yg meninggal sbb lemas, kelaparan itu tak dikira darurat ke? Kerajaan memang kejam. Semoga kelantan baik pulih dgn cepat, aminn.

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.