Thursday 4 December 2014

Gaya orang tengok TV


Assalamualaikum w.b.t.. Lost.. Itu yang Eraz rasa sekarang.. Memang 'lost' semua.. Mood, semangat dan lain-lain.. Tak tahu la kenapa.. Macam ada sesuatu yang tak kena.. Rasa macam nak marah orang pun ada.. Serabut giler rasanya kepala ni.. Semalam dah sakit kepala seround kat office.. Hari ni rasanya macam nak coming soon jugak ni.. Dah rasa sikit-sikit..

By the way, dalam pada rasa 'lost' tu, belek-belek gambar Zara di dalam PC ni.. Ada banyak juga gambar yang sempat di snap untuk simpanan.. Ini salah satu yang Eraz snap masa Zara tengah layan tengok Frozen.. Siap ambil batal kan letakkan bawah dagu lagi.. Masa ni kami tengah siap-siap nak keluar rumah satu family.. Mau jalan-jalan..

Bila-bila kami sekeluarga ni dapat keluar jalan-jalan atau bercuti.. Serius serabut kepala otak ni.. Teringin nak lari dari semua ni sekejap.. Tapi sekarang ni tengah serabut nak siapkan assignment, next week nak final exam dah.. Kerja pulak, baru ni handle perlawanan boling.. Lepas tu hujung minggu, jamuan makan kat hotel.. Lepas tu Open Day pulak.. Entah bila ada masa freenya.. 

6 comments:

  1. chill eraz chill, tarik nafas dalam-dalam dan istighfar... one by one, take a step at once...jangan kelam kelibut sangat...nanti lagi serabut...jangan fikir sangat...fokus selesai satu-satu...

    amboi zara...kemain lagi dia tengok princess elsa...

    ReplyDelete
  2. comelnya dak zara.....semoga serabut itu pergi jauh2:)

    ReplyDelete
  3. Sabar ye eraz..biasalah mood turun naik.

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.