Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 8 December 2014

Pergaduhan Malaysia Vietnam di Piala AFF Suzuki 2014

Assalamualaikum w.b.t.. Apa nak jadi ni? Perlu ke ada adegan yang macam ni? Pergaduhan antara manusia, sampaikan ada yang tercedera.. Tambah-tambah lagi dikalangan penyokong bola sepak yang masing-masing tak kenal antara satu sama lain.. Sedia maklum yang di perlawanan Piala AFF Suzuki 2014 antara Malaysia dan Vietnam, malam tadi sedikit pergaduhan.. Apa yang dilaporkan oleh akhbar Berita Harian, Insiden kecil itu berlaku ketika perlawanan memasuki minit ke-85, di mana Harimau Malaya waktu itu sudah ketinggalan 1-2 kepada Vietnam.

Punca di sebalik pergaduhan itu, kita pun tak pasti.. Apa-apa pun, kepada yang tidak lagi terlibat, jangan lah wujudkan lagi peristiwa macam ni.. Kesan akibatnya, kita tak tahu.. So, bersabar.. Untuk dapatkan tontonan semula dan keputusan serta ulasan, boleh ke LINK ini.. Wassalam..




3 comments:

  1. Tak patut kita layan pelawat mcm tu.. :/

    ReplyDelete
  2. Bola ni.... Ermmm nth la... No komen... Kadang2 ok. Kadang ko.

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.