Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, 19 December 2014

Rumpai Miang Mexico

Assalamualaikum w.b.t.. Masa nak balik kerja tadi, tiba-tiba je seorang staf keluarkan cerita pasal Rumpai Miang Mexico ni.. Terlepas berita sikit sebab baru je tahu pasal Rumpai Miang Mexico ni.. Lepas borak tentang bahayanya Rumpai tu, terus tertengok berita kat TV.. Setakat ni alhamdulillah di Kelantan masih belum wujud lagi.. Tapi tak mustahil.. Boleh membiak di mana saja kan sebab dah 4 negeri kot dijumpai.. Jadi berhati-hati.. Jangan tertukar dengan ulam yang boleh dimakan..

4 comments:

  1. Nama pun rumpai miang kan...betul2 miang la hehe...nak google la tengok apa bendanya ni...

    ReplyDelete
  2. Teruknya.. Lain macam jadinya kulit. Mesti tergaru²..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.