Monday 31 December 2012

Mak Mengandung Lagi

Drama 'Mak Mengandung Lagi' di Astro Prima 105

Drama 'Mak Mengandung Lagi' di Astro Prima 105

Lepas layan drama Adam dan Hawa Episod 73 malam ni, sekarang beralih ke channel 105 Astro Prima pula.. Drama 'Mak Mengandung Lagi'.. Setengah jam pertama memang terlepas la tengok sebab duk layan drama Adam dan Hawa Episod 73.. Sedikit sinopsis, "Mengisahkan perjalanan sepasang suami isteri, Anuar 55 dan Rahimah, 53 yang sudah bercucu dan sudah lanjut usia dikejutkan dengan berita Rahimah mengandung lagi..".. Drama ni lakonan Razak Ahmad, Khatijah Tan, Catriona Ross..

Awal layan drama ni tadi, nampak sangat anak-anak mereka sangat stress dan tak suka tentang berita tu.. Ya la, salah sorang anak mereka baru dapat baby kecil.. Tapi sekarang, dia akan dapat adik baru pula.. Rasanya bapa dia sendiri pun macam ta suka.. Apa-apa pun, jom layan drama 'Mak Mengandung Lagi' ni sampai habis dulu.. Baru boleh komen..

1 comment:

  1. remy tgk kejap jer..... pastu layan tgk konsert...smlm semua channel remy tgk...he3..kejab sana...kejab sini......

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.