Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 27 December 2012

Apa la salah bayi ni.. Sampai KOMA dibuatnya!


Tajuk di muka depan Harian Metro hari ni, 27 Disember 2012 - Bayi 38 hari koma digoncang bapa.. Untuk pengetahuan, bayi berkenaan adalah bayi kandung dia.. Tak sayang anak ke bro? Orang lain bersusah payah nak dapatkan anak tapi bro ni bila dah dapat anugerah Allah ni, boleh buat macamtu pulak.. Bayi tu digoncang sebab tidak henti menangis.. Alahai.. Sebab tu je??

Kalau di baca laporan ni, datuk kepada mangsa dan juga bapa mertua lelaki berkenaan ada beritahu, sejak awal menentang hubungan lelaki itu dengan anaknya.. Tapi terpaksa akir terima kerana itu lelaki pilihan anaknya.. Dia dilayan baik baik oleh keluarga.. Wallahhualam..

Apa-apa pun, bagi pasangan yang akan berkahwin, fikirlah sedalam-dalam dan minta la restu kedua ibu bapa.. Insyaallah boleh elak perkara-perkara yang tak diingini..

Doakam semoga bayi berkenaan akan cepat pulih dan dapat jalani hidup yang normal..

Published with Blogger-droid v2.0.9

11 comments:

  1. kesian nya. apa nak jadi lah manusia sekarang .

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Eraz, masyallah. sedihnya sheila baca. sheila bersusah payah sampai skrg nak dapat baby, dia senang2 buat anak dia camtu. Ya Allah lindungilah baby tersebut :'(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikummussalam Sheila.. Itu pasal.. Tak hargai langsung..
      Insyaallah Sheila, usaha tangga kejayaan k.. Doa dan tawakal..

      Delete
  3. jahat betol..huhu..sian kat baby..kalo nangis tak brenti, g laa ketuk pintu ke cm ahmad albab..huhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu la kan.. mesti ada cara lain..

      Delete
  4. hummm...tulah manusia akhir zaman...

    ReplyDelete
  5. sampai hati dia buat camtu kat anak sendiri......
    dah hilang akal agaknya....

    ReplyDelete
  6. tak sanggup nak baca..sudi2 lah jenguk blog saya ek..http://sweetmamaintan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. terus terang ,,gila kejam! :( .Sanggup buat mcm tu dgn janin yang tak bersalah tu huh!

    ReplyDelete
  8. nak kena piaq ka orang yg buat ni ...humm

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.