Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 20 December 2012

Kisah Sebenar Permulaan Dato' Siti Nurhaliza Istihar Tak Nak Bergambar Dengan Lelaki

Kisah Sebenar Permulaan Dato' Siti Nurhaliza Istihar Tak Nak Bergambar Dengan Lelaki

Sumber Foto : Zarul Umbrella

Panjangnya tajuk entri kali ni.. Tapi tak pe, sengaja kasi panjang sebab nak bagi pembaca faham.. Kisah sebenar permulaan Dato' Siti Nurhaliza istihar tak nak bergambar dengan lelaki ni telah diceritakan oleh Zarul, penyanyi kumpulan Umbrella ni sendiri sebabnya dialah yang terakhir terlibat kes bergambar ni..

Kisah bermula apabila baju-baju yang diberikan kepada Dato' Siti kebanyakkannya mendedahkan bahagian betis dan juga kelihatan agak jarang.. Beberapa helai baju telah direject oleh beliau dan ini menimbulkan sedikit ketidakpuashatian kepada Zulfadli (jurumekap) dan Joha Ahmad (wartawan) kerana hampir kesemua baju telah direject dan ini mungkin membantutkan sessi foto untuk cover.. 

Seterusnya, korang kena la baca entri khas daripada Saudara Zarul Umbrella ni sebab panjang untuk E'raz ceritakan kat sini.. Klik SINI..

10 comments:


  1. kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
    semoga menjadi semangat .. :)
    Kebaikan hati lebih penting dari kebijaksanaan, dan menyadari hal ini adalah awal dari kebijaksanaan tersebut.
    ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ....

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum eraz...kisahnya...;)

    ReplyDelete
  3. remy ada baca artikal nie dulu... kat blog abg zarul.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. E'raz pun dah baca lama.. Tapi tergerak hati nak kongsi dengan pembaca lain.. ;)

      Delete
  4. ini kisah lama kan, rasanya waktu nie fie baru form 3 or 4. tapi dato' siti memang bagus jenis yg menjaga peribadi dia.

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.