Tuesday 4 December 2012

4.00 a.m

Ada Apa Dengan 4.00 a.m !


Assalamualaikum dan Selamat Pagi.. Seperti biasa, seperti juga orang-orang lain, kita akan mengharapkan hari ini merupakan hari yang paling bahagia dalam hidup! Insyaallah.. Sebelum memulakan kerja hari ni, teringin nak update blog dulu sebab mana la tahu kot-kot tak sempat nak update lepas ni sebab busy!

So! Kenapa tajuk entri 4.00 a.m? Ini merupakan entri personal.. Disebabkan terjaga di pukul 4.00 a.m dan sampai sudah tak tidur.. Sehingga la subuh dan bangun mandi, then datang kerja.. Kesannya, masa drive pagi tadi pun dah menguap 10 kali kot.. Alahai.. Selalunya bila dan tak cukup tidur, mula la sakit kepala.. Itu yang tak nak.. Tapi dengan semangat baru yang dikurniakan oleh tuhan, no hal kot..

Datang je office, teringat pada lagu yang dengar kat radio tadi.. Puteri Caroline - Melawan Arus Cintamu.. Boleh layan juga lagu ni.. Rupanya itu lagu final masa program Mentor dulu.. Sebabkan E'raz tak tengok final dulu, so memang tak tahu la..

8 comments:

  1. eyqa bgun kul 4 msti tdo blk

    ReplyDelete
  2. Jangan tesengguk-2 time keje dah,bro..

    ReplyDelete
  3. M dah biasa time2 camtu...hi hi...tapi bahaya kalau memandu x cukup tidoq ni,,

    ReplyDelete
  4. bila dah baca entry eraz bakal jadi bapa, baru faham maksud kegembiraan ni..:) tahniah!

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.