Monday 3 December 2012

2012 Tahunku Yang Kacak

2012 Tahunku Yang Kacak

2012 Tahunku Yang Kacak dianjurkan oleh saudara Syaifuddin Alias dan di taja oleh CiktommksyahirFauziBlueseizil networklepakk[dot]comLadFeamirMy Arazzipenmerah[dot]com, nurmisnan dan puanbee[dot]com. Good Luck pada semua yang sertai contest 2012 Tahunku Yang Kacak!

2012 Tahunku Yang Kacak ini merupakan satu entri penyertaan untuk satu contest rakan blogger, Syaifuddin Alias. Berdasarkan tajuk 2012 Tahunku Yang Kacak, memang satu entri yang menarik untuk dihuraikan. Kacak dalam entri sangat luas untuk dihuraikan. Tapi untuk entri khas ini, E'raz nak serapkan perkataan 'kacak' itu kepada blog www.erazfadli.com.

2012 Tahunku Yang Kacak
2012 Tahunku Yang Kacak

Permulaan entri 2012 Tahunku Yang Kacak dihuraikan dengan kisah blog ini yang bermula dengan rasa minat pada bulan November 2011 yang lepas, blog blueranger-theonlyone.blogspot.com tercipta dengan serba kekurangan.. Kenapa Blue Ranger? Pilihan berdasarkan minat sewaktu kecil. Alhamdulillah bila masa ke tahun 2012, blog ini mula mengorak langkah untuk mencari tapak di kalangan blogger-blogger yang sedia ada sehingga mengambil keputusan untuk bertukar domain ke www.erazfadli.com.

Berasa 2012 Tahunku Yang Kacak kerana ini memberi E'raz kepuasan dalam dunia blog ini. Banyak blogger yang membuat review tentang blog ini dan alhamdulillah boleh katakan ianya positif. Secara tidak langsung, blog ini dikenali oleh pengunjung blog mereka.

Lebih diingati 2012 Tahunku Yang Kacak seperti banner blog ini.. Bukan nak kata tuannya kacak, tapi banner je. Tuannya biasa-biasa je. Alhamdulillah ramai yang berpuas hati dengan banner yang dihasilkan. Mungkin banner ini akan dikekal sehinggalah E'raz sendiri rasa nak tukar atau dah jemu.

Sepatutnya tak jadi pada 2012 Tahunku Yang Kacak ialah gambar E'raz dikidnap oleh individu yang tidak bertanggungjawab dan  dimasukkan ke dalam group GAY! Selepas peristiwa itu, sememangnya E'raz menjadi lebih berhati-hati dalam update mana-mana gambar dalam blog, Facebook dan Twitter. [LINK]

Akhir sekali 2012 Tahunku Yang Kacak boleh dihuraikan dengan pelbagai kisah dan cerita.. Tapi risau kalau korang muak dengan perkaran Kacak yang ada dalam kenyataan 2012 Tahunku Yang Kacak ni. Jadi E'raz tamatkan disini dengan harapan, magik akan berlaku lagi untuk tahun 2012 ini untuk melengkapkan 2012 Tahunku Yang Kacak.

12 comments:

  1. keji orang guna gambar buat fitnah macam tu.. by the way, gud luck dalam contets itu.. semoga berjaya.. ^_^

    ReplyDelete
  2. gud luck bro..


    bals kunjungan :)

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum eraz...gud luck yer..;)

    ReplyDelete
  4. gud luck!!!! semoga berjaya nanti... eraz memang kacak pun....

    ReplyDelete
  5. Thanx semua.. E'raz mencuba nasib je la.. Mengaku awal-awal memang tak hebat dalam SEO ni.. ;)

    ReplyDelete
  6. kacak benar tahun 2012 anda.semoga berjaya :)
    http://heartylolipop.blogspot.com/2012/11/2012-tahunku-yang-cantik.html

    ReplyDelete
  7. Selamat berjaya dengan penyertaan contest ini. Selamat mencapai impian yang dihajatkan.

    ReplyDelete

  8. semoga berjaya dengan contest yang disertai...

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.