Wednesday, 5 December 2012

Pantang Larang Kaum Lelaki

Pantang Larang Kaum Lelaki


Assalamualaikum dan Selamat Pagi.. Masa-masa yang ada pagi ni, E'raz nak share sesuatu dengan korang daripada apa yang E'raz baca di majalah ni.. Sebagai lelaki, mesti kit dah tahu beberapa perkara yang menjadi pantang larang.. Bagi perempuan atau wanita, mungkin ada yang kurang alert dengan isu ni.. So, jo selongkar pantang larang bagi kaum lelaki.. Tengok gambar kat atas.. Ada 5 perkara!

Published with Blogger-droid v2.0.9

42 comments:

  1. uihhh banyak2 pantang orang laki ni..

    ReplyDelete
  2. pompuan pulak pantang selepas bersalin..eheh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.. tak semestinya.. perempuan mesti ada pantang nya juga..

      Delete
  3. Assalamualaikum..
    hahahaha sheila tahu pantang larang ni!kadang2 je terkacau suami time tengok tv. miahahhaha :0

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terkacau tak pe.. Bergurau senda kan.. Hehe..

      Delete
  4. assalamualaikum eraz...lelaki perempuan ni mesti ada pantang larang yg perlu diketahuikan...:)

    ReplyDelete
  5. Yang no. 2 memang tepat skali...even tgk citer je pon bukannye bola...memang kalau tanya tak kan dapat jawapan...hmmmm...

    ReplyDelete
  6. ahhh kira pantang lelaki je...hhuahua

    ReplyDelete
  7. setuju jugak.

    pasni try carik pantang larang untuk kaum pompuan. tengok berapa panjang pulak list dorang.. hoho. ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. nanti kita carik.. tengok pantang siapa lagi panjang..

      Delete
  8. Hoho..kalo nk di ikutkan sebenarnya banyak lagi pantang larang lelaki...ape2 pun,yang 5 nie mmg stuju....hoho...caya la Bro Eraz.....

    ReplyDelete
  9. hehehe..ayu dpt tambahkan ilmu ni..best2....

    btw..ayu ada tag abg eraz kat entry ayu ni

    http://ayuinsyirah.blogspot.com/2012/12/segmen-kami-team-follow-back-by-addreena.html

    ReplyDelete
  10. Kalau nak minta tolong waktu tengah tengok bola pun tak boleh buat apa ada laki. hahaha

    ReplyDelete
  11. cheery nak tambah satu lagi..pantang selongkar telefon bimbit ..huhu

    ReplyDelete
  12. kelima-lima tu .. leeza pantang juga... lagi2 yg tgk bola.. ha ha ha.. and my bf tak suka bola.. and dia selalu buat muka bosan bila tgk bola kat kedai mamak. hoooooo

    ReplyDelete
  13. lelaki pun ada pantang jugak err. baru tahu. hehe :D

    ReplyDelete
  14. bukan 5 je eraz..byk lagi pantangnye..boleh jd 100..hahaha

    ReplyDelete
  15. Thanx atas respon korg.. nanti kite selongkar lg untuk wanita.. hehe..

    ReplyDelete
  16. Yang pertama sama yang ketiga seperti cocok dengan saya sahabat...
    Konon sokongannya sahabat untuk memberikan KLIK G+1 pada artikel saya mengenai IPHPNE 5 GADGET IMPIAN semoga sahabat berkenan membantu
    Terima kasih sebelumnya saya ucapkan

    ReplyDelete
  17. hamboii, pantang melebihi perempouan.

    ReplyDelete
  18. mmg hasben sy pantang benda2 tu.lelaki sejati rupanya.haha...

    ReplyDelete
  19. haha..dah masak sngt ngan perangai mcm ni. (: lebih2 lag bila lihat bola..

    ReplyDelete
  20. Sbb pantang lelaki ditulis sbg respon kpd pantang2 wanita.. sbb biasanya asyik lelaki je nak kena amik tau psl wanita... wanita pun kena amik tau pasal laki jugak~

    ReplyDelete
  21. Kalo aku pantang yg no 5 jer..yg len2 ok jer kot.. hahaha..

    ReplyDelete
  22. Kalo aku pantang yg no 5 je tue.. yg len2 ok je..hahahaha..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.