Tuesday, 4 December 2012

Drama Adam & Hawa Episod 58 (Selasa)

Drama Adam & Hawa Episod 58 (Selasa)

Drama Adam & Hawa Episod 58 (Selasa)

Malam ni - 04 Disember, Episod 58 untuk Adam dan Hawa.. Sinopsis episod malam ni rasanya lebih kepada Azie.. Cam entri Adam & Hawa sebelum ini, entri tu lebih fokuskan kepada Johan.. Tapi kali ini, masih berkisar kepada 'ketidakbetulan' Johan tapi fokus kepada Azie.. Ada jugak la lelaki camtu.. So kesannya kepada Azie.. Azie kena la 'berperang' untuk dapat cinta hati.. Eja pun dah terlibat sama.. Apa-apa je la.. 

Peh! Dah macam karangan lak jadinya tu.. Sekadar tulisan sendiri je.. Apa-apa pun, episod ni tengah berlangsung.. So jom layan.. Lepas kul 10.30 pm nak layan apa lak ya.. Jeng jeng jeng.. Assalamualaikum..

5 comments:

  1. Ramai yang meminati cerita ni. Sana-sini dok citer pasal adam dan hawa. Hehe. Thanks yer kerana sudi berkongsi info.

    ReplyDelete
  2. he3...remy dah tak terfollow dah..... busy memanjang!

    ReplyDelete
  3. sama la nisa pun tak tengok sbb tak subscribe mustika HD...pastu adik asyik layan Astro Ceria..

    ReplyDelete
  4. alamak! deno tak tengok citer ni laa

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.