Monday 31 December 2012

Segmen Eyriqazz : Ada Apa Dengan Nama Blog?


Assalamualaikum.. Sejak dua menjak ni, E'raz banyak sibuk dengan kerja.. Tapi sempat la juga buat entri untuk dikongsikan.. Dan kalau ada yang perasan, susah nak spend masa untuk join segmen-segmen anjuran blogger semua.. Tapi yang pasti, bulan JANUARI 2013 nanti, insyaallah kembali aktif join segmen semula untuk support rakan-rakan blogger.. 

Tapi hari ni, E'raz ada kesempatan untuk join satu segmen anjuran saudara Eyriqazz.. Segmen in bertajuk "Segmen Eyriqazz : Ada Apa Dengan Nama Blog?".. Siapa yang berminat, boleh klik banner di atas atau SINI.. Salah satu soalan yang perlu dijawab ialah "Berikan satu Sebab kenapa Anda Mahu Eyriqazz komen pasal “Nama Blog” anda".. Jawapannya ialah E'raz memang suka mendengar pendapat blogger lain tentang blog E'raz.. Dengan pendapat yang diutarakan, mungkin akan buat blog ni akan lebih ke depan.. Insyaallah..

4 comments:

  1. bertuah nanti....blogger terkenal dtg reviewkan bloh eraz....
    gud luck!!!

    ReplyDelete
  2. thx for da info, bole join nih

    ReplyDelete
  3. Pandangan saya, mudah ingat tapi interm of ejaan mungkin boleh tersilap eja eraz to era... fadli to fazli.....

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.