Sunday 16 December 2012

(VIDEO) Kena Prank Dalam Lift di Brazil.. Menarik!

(VIDEO) Kena Prank Dalam Lift di Brazil.. Menarik! 
Extremely Scary Ghost Elevator Prank in Brazil


Assalamualaikum dan Selamat Pagi.. Hari ni masih lagi terlibat dengan peperiksaan akhir bagi pelajar-pelajar Undergraduate dan Postgraduate.. Sementara tunggu sesi pertama tamat, nak update dan share dengan korang satu video yang rasanya memang sangat menjadi.. Apa lagi kalau bukan prank orang!

Siapa-siapa yang belum lagi tengok video ini, jom spend masa 6 minit untuk tengok.. Mungkin korang akan tergelak dan kesian juga pada yang kena.. Semua ini berlaku di Brazil..

8 comments:

  1. Cettt...Hantu budak camtu pun nak takut.Puiii...

    ReplyDelete
  2. Bahaya tul diorang plrank camtu. Dibuatnye mak cik tu sakit jantung. Hoho.

    ReplyDelete
  3. Jom join GA ni :

    http://aimi-wardina.blogspot.com/2012/12/1st-giveaway-by-aimi-akhairina.html

    ReplyDelete
  4. yay! kalo ada kat malaysia, tobat x mau naik lif

    ReplyDelete
  5. blog anda tersenarai dlm blog best 2012. jom terjah :)

    http://coretanharapan.blogspot.com/2012/12/blog-best-2012.html

    ReplyDelete
  6. remy dah tgk hari tu kat u tube.... bahaya buat yg sakit jantung... ada yg satu lagi... dlm lift jugak...tapi pakai keranda...... gila..... tapi yg paling dashat...depa kenakan satu wanita.... naik lift terus pi stor.... pompuan tu kuar lift jln2 nampak manyat tergantung..... terus histeria.....

    ReplyDelete
  7. Dah tengok haritu, huhuh . Sumpah tak lawak. Bukan tak lawan cegena tapi kalau mangsa tu ada heartattack ,entah entah pengsan mati dalam tu .. hainn nak buat cegena letu

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.