Friday, 14 December 2012

#SantaiPetang - Jangan Timbulkan Kontroversi, Boleh?


Satu entri ringkas petang ni.. Siapa rasa budak cute? Angkat tangan? Haha.. Apa la pulak kaitan budak perempuan ini dengan E'raz?? Sebenarnya ini la budak yang selalu E'raz jumpa bila balik rumah IL.. Kenapa di gambar tu ada tag http://coretanharapan.blogspot.com/? Itu blog Farah Alias kan? Apa kaitan dengan Farah Alias pulak ni? Farah Alias telah jelaskan dalam entri Jangan Timbulkan Kontroversi, Boleh?..

Budak sebenarnya memang dah sinonim dengan E'raz.. Daripada dia kecik lagi.. Kenapa? Panjang cerita.. Dari kecik sampai sekarang, dia tak boleh nak bertentang mata dengan betul.. Ade je aksi yang dia boleh?? Tak kan nak mengorat kot.. Haha..

#SantaiPetang - Jangan Timbulkan Kontroversi, Boleh? tu E'raz ambil sempena tajuk entri Farah Alias..

16 comments:

  1. haha..mcm2..blh pk cm2...aip,along eraz..kalo xnk bg jer kt adie...ahakz9.......
    **ops,gurau jer.... :P

    ReplyDelete
  2. comel la. hehehe.

    geram.

    From,

    Nasz

    MOHD NASER.COM

    ReplyDelete
  3. agaknya dia dah besar sekarang, tentu ja ada kelainan Nick...

    ReplyDelete
  4. hahaha baru tahu hal sebenar...tak apa kanak2 kena lindungi..

    ReplyDelete
  5. Singgah mlm hari mencari kanw2 blogger nak meramaikan lagi kawn2 moga sihat selalu..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.