Saturday 15 December 2012

KEBANGGAAN MALAYSIA : Shila Amzah & Siti Nurhaliza Tercalon di World Music Award 2012

BANGGA : Shila Amzah & Siti Nurhaliza Tercalon di World Music Award 2012



Jika ada yang masih ingat, E'raz ada membuat entri tentang Shila Amzah Tercalon Kategori World's Best Female Artist Untuk World Music Award 2012.. Terkini yang diupdate, Shila Amzah bukan sahaja tercalon dalam kategori WORLD'S BEST FEMALE ARTIST, akan tetapi turut tercalon untuk WORLD'S BEST ENTERTAINER OF THE YEAR.. Wow! Dua kategori sekali gus! Dan satu berita lagi yang lebih membanggakan kita, Dato' Siti Nurhaliza juga tercalon untuk kategori WORLD'S BEST FEMALE ARTIST bersama-sama dengan Shila Amzah.. Mereka berdua boleh menjadi kebanggaan Malaysia..

Kalah menang, itu adat pertandingan dan rasanya kita sendiri tahu peratusan peluang untuk mereka menang.. Akan tetapi yang lebih penting adalah, mereka membawa nama Malaysia ke mata dunia.. Itu lebih penting.. Tahniah untuk Dato' Siti Nurhaliza dan Cik Shila Amzah..

Shila Amzah
Siti Nurhaliza

Shila Amzah

4 comments:

  1. Tahniah buat mereka! Dengan pencalonan saja pun sudah cukup bagus :-)

    BY: djdanchef
    == ♥ == ♥ == ♥ == ♥ ==

    ReplyDelete
  2. tahniah buat keduanya.......
    memang layak sangat ..sebaris dgn nama tersohor dunia......

    ReplyDelete
  3. wow congrats to both of them!

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.