Thursday 20 December 2012

Drama Adam & Hawa Episod 68 (Khamis)

Drama Adam & Hawa Episod 68 (Khamis) - 20 Disember 2012


Malam ni - 20 Disember, Episod 68 untuk drama Adam & Hawa.. Banyak scene di hospital sebab Ain dimasukkan ke hospital akibat bleeding.. Apa yang penting, kandungan tu selamat.. (Macam di alam realiti pulak).. Kadang-kadang tak logik pun ada cerita malam ni sebabnya tak kan la Am tak excited nak jumpa Ain sebab Azie dah beritahu Ain mengandung kan.. Dan tak kan la jugak tak risau bila dapat tahu isteri masuk hospital kan.. Alahai..

Apa-apa pun, minggu depan episod 69, baru la nampak dua lelaki tu cam nak bergaduh sebab salah faham ke apa tah.. Kawan E'raz beritahu, minggu depan minggu akan jadi episod yang menarik.. Kenapa? E'raz sendiri tak tahu sebab tak baca novel.. Haha.. Adios Amigos..

Assalamualaikum dan Selamat Malam..

#Sang suami, jagalah baik-baik isteri anda takkala isteri anda sedang mengandung zuriat anda.. Jika kes suami duk jauh, atau kerja jauh, memang tak boleh elak la kan.. Doakan semua yang terbaik bagi isteri-isteri yang sedang mengandung di alam realiti sekarang.. Aminnnn.. ;)

4 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.