Tuesday 8 May 2012

Pengguna DiGi Prepaid : Korang Berpeluang Jumpa Jay Park.. Kenal Jay Park?


Terlebih dahulu, jom aku perkenalkan Jay Park.. Dia seorang b-boy, penari, penyanyi, pencipta lagu, rapper, dan pelakon Korea-Amerika.. Dia merupakan bekas ahli serta ketua bagi boy band Korea Selatan, 2PM, dan merupakan sebahagian daripada krew b-boy Art of Movement yang bertapak di Seattle.. Kalau nak info lagi, korang boleh google lagi k..

Ini PENTING.. Next, ini yang penting terutama kepada semua pengguna DiGi Prepaid.. Korang berpeluang untuk jumpa artis korea ni di Kuala Lumpur Showcase, KL Live pada 13 Mei, Ahad (7pm), 1Borneo Hypermall, Gourmet Lane, Kota Kinabalu 12 Mei 2012, Sabtu (7pm) dan Jay Park Basketball Showcase Match, Sports Complex, Sekolah Sri KDU, Kota Damansara pada 14 Mei 2012, Isnin (6pm).. Hanya dengan top-up atau reload DiGi prepaid.. Ada lagi 2, peluang yang boleh di rebut.. Untuk maklumat lanjut, korang boleh rujuk SINI..


--------------------------------------------
Kalau korang rasa nak tahu info, boleh la klik entri di bawah ni :

Entri menarik yang perlu korang terjah :

No comments:

Post a Comment

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.