Sunday 23 December 2012

Ada Apa Dengan Ahad, 23 Disember 2012

Ada Apa Dengan Ahad, 23 Disember 2012

Ada Apa Dengan Ahad, 23 Disember 2012

Assalamualaikum dan Selamat Pagi.. Pertama sekali E'raz nak berterima kasih pada semua yang telah wish kan Happy Birthday kepada E'raz samada di entri ini ataupun di Facebook dan Twitter.. Terima kasih sekali lagi..

Maaf sekali lagi E'raz memang tak sempat nak update blog sekerap dulu sebab sekarang ini memang E'raz sangat busy dengan urusan pejabat.. Contohnya hari ini, tugas penting yang E'raz perlu selesaikan ialah memproses borang permohonan kemasukan baru Semester Januari 2013 dan juga senarai nama calon peperiksaan Semester September 2012.. Semua tu bertimbun.. Pening dah fikir.. Itu baru fikir, tapi belum tengok dan buat..

Sekejap lagi akan ada meeting jabatan.. E'raz jangka, mesti ada perkara-perkara baru yang perlu dibuat.. Alahai.. Redha je la.. Apa-apa pun, jika perkara yang rasanya boleh disharekan dengan korang, E'raz akan update menggunakan Blogger-Droid.. Insyaallah..

#Sekarang ini rasa macam terlebih sensitif pula.. Tak tahu la kenapa.. Dan kadang-kadang bila kita tengah fikir pasal kerja, rasa macam nak marah orang je.. Hehe.. Adios Amigos!

#E'raz juga sedang berusaha kumpulkan entri blogger-blogger yang telah buat special entri untuk birthday E'raz semalam..

12 comments:

  1. E'raz mungkin Farah terlewat sebab baru singgah sini hari ni...Tapi Happy Birthday untuk E'raz...Semoga panjang umur, murah rezeki, dikurniakan kebahagiaan dunia dan akhirat, diberikan kesihatan tubuh badan, berjaya dalam hidup dan ceria-ceria selalu... ^_^

    ReplyDelete
  2. Heppy belated birthday Eraz.... :)

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum eraz...sentiaslah bersabar yer lakukn sesuatu tu ngan berhati2 n bersunguh moga akan sentiasa diberkati...:)

    ReplyDelete
  4. all the best eraz..... usah galau galau.......
    enjoy the work......

    ReplyDelete
  5. birthday hari ni ke? masih sempat lagi.. HAppy bday.. smoga smakin maju lh hendaknya..

    ReplyDelete
  6. tak pe, habiskan kerja yang penting dulu :)

    ReplyDelete
  7. Takpe bro, uruskan dulu kerja tu . hehe . Wa selalu support lu kihkih . Take care taw :)

    ReplyDelete
  8. banyak kerja tu..jangan stress ok..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.