Monday 24 September 2012

Cikgu Gigit Murid!

Kali Pertama Dengar Kes Cikgu Gigit Murid!


Cikgu Gigit Murid!

Masa sedang bersiap-siap untuk ke pejabat pagi tadi, sempat layan TV3 sekejap untuk Program Malaysia Hari Ini.. Pengacara tengah review laporan akhbar hari ni.. Salah satu berita di Harian Metro tentang Cikgu Gigit Murid? Fuyoooo.. Pernah dengar kes daripada seorang kawan yang Murid gigit Cikgu.. Tapi hari ni, terbukti ada kes Cikgu pula gigit Murid..

Kes ni berlaku di KAJANG.. Angkara tidak dapat menyebut perkataan ‘boy’s’ dengan betul, seorang murid tahun enam digigit gurunya hingga mengalami kecederaan di lengan kiri dalam kejadian di sebuah sekolah di Bandar Sri Putra sehinggakan murid berkenaan mengalami tekanan perasaan dan trauma.. Bapa murid berkenaan sedar kes ini berlaku selepas melihat anak bongsunya itu murung..

10 comments:

  1. dahsyat cikgu2 sekarang...
    nasib baik dulu cikgu baik2 belaka..
    cikgu sekarang garang ke,,??

    ReplyDelete
  2. lapaq sgt la tu....tak ada makanan,org pun dia tibai...

    ReplyDelete
  3. kanak2 sekarang ni ohsem!! ape kes??

    ReplyDelete
  4. kalau dulu2 kita cukup respek (bukan takut) pada gurukan!

    ReplyDelete
  5. eii.. cikgu nie. tak breakfast ker pagi tue yng nak ggit2 student nie. inilah yg terjadi kalau seorang pendidik tue tak der sifat sabar.

    ReplyDelete
  6. ya Allah... mcm ni pun ada ker... femes la cikgu ni lps ni...hehehe

    ReplyDelete
  7. Mungkin cikgu tu tengah lapar kot. dan berimaginasi yang muridnya adalah nasik ayam kukus.

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.