Tuesday 4 September 2012

Latar Belakang David Yost, Billy Cranston, Blue Ranger (Mighty Morphin Power Rangers)

Latar Belakang Pelakon Pertama Yang Memegang Watak Blue Ranger dan Perihal Watak Blue Ranger!

Pertama sekali, korang mesti tertanya-tanya kenapa dalam banyak-banyak Power Ranger, aku pilih Blue Ranger kan.. Sebabnya, aku suka warna Biru dari kecik lagi!!!


Latar Belakang David Yost yang mana pelakon pertama yang memegang watak Blue Ranger di dalam Power Ranger!

David Yost dilahirkan di Council Bluffs, Iowa.. Dia memenangi banyak pertandingan gimnastik peringkat kebangsaan, terutamanya kejohanan negeri di Iowa dan Montana. Pada tahun 1987, beliau graduate di   Amador Valley High School di Pleasanton, CA. Pada tahun 1991, graduan dari  Graceland College di Lamoni, Iowa dengan B.A. in communication and dramatic arts.. Beliau berpindah ke California dengan harapan untuk menjadi seorang pelakon dan telah pergi ujibakat untuk peranan dalam siri Power Rangers selepas tiga bulan tiba. Beliau mendapat watak Billy Cranston, Power Ranger yang celik komputer.

Latar Belakang Watak 'Billy Cranston' Iaitu Blue Ranger Pertama Yang Dilakonkan Oleh David Yost..

Billy Cranston adalah salah seorang daripada lima remaja yang dipilih oleh Zordon untuk menjadi kumpulan Power Rangers yang pertama, bersama-sama dengan J Jason Lee Scott, Zack Taylor, Trini Kwan  danKimberly Hart . Billy menjadi Blue Ranger dan telah diberikan kedua-dua  Triceratops Power Coin dan  Triceratops Dinozord..

No comments:

Post a Comment

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.