Wednesday 26 September 2012

Seharian di 26 September 2012

#DiariEraz : Seharian di 26 September 2012


Bermula bangun awal pagi untuk Solat Subuh dan terus ke pejabat.. Ingatkan tidak la sesibuk semalam.. Sekali memang berbeza sangat-sangat sampai satu entri pun Eraz tak berjaya publish hari ni.. Kalau ada sesiapa yang baca entri pasal Kerja Kerja Kerja.. Cuti?, ini rentetannya.. Bermula dengan terima satu email yang memerlukan tindakan sebab berlaku pindaan.. Then masuk meeting sehinggalah pukul 11.30 pagi.. Kerja terus bekerja.. Malangnya plan cuti esok kecundang di akhir petang ni.. Semuanya tak sempat di settekan.. Aku terpaksa ke pejabat jugak esok.. Ada 2, 3 appointment esok yang telah dibuat.. 

Timbul idea untuk buat entri tadi, tapi malangnya tak sempat nak login masuk pun untuk taip semua tu.. So simpan idea tu untuk esok la.. InsyaAllah kalau idea tu masih ade.. Dah sampai rumah ni sekitar pukul 6.50 petang, sememangnya otak perlukan rest sebab sesungguhnya kepala ni dah set nak cuti rehat minda esok.. Malangnya 'terkorban' jugak plan esok dan terpaksa ke pejabat.. Redha je la..

"Berjalan Mengikut Arus dan mengharapkan arus sekang mengalir ke arah berlainan serta lebih baik.. InsyaAllah.."

1 comment:

  1. alahai kesiannya... tak pelah. keje je...

    lain hari boleh cuti...

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.