Tuesday 18 September 2012

Kisah 'Pengamal Perubatan' Cuba Melakukan Seks Ke Atas Pesakit

Kisah 'Pengamal Perubatan' Cuba Melakukan Seks Ke Atas Pesakit


Terbaru di mStar Online, Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Negeri Sembilan (Jheains) telah menahan seorang lelaki yang mendakwa diri sebagai pengamal perubatan Islam ketika cuba melakukan seks ke atas pesakit wanitanya di sebuah rumah di Kampung LBJ di Seremban.. Lelaki berusia 48 tahun itu ditahan dalam serbuan yang dilakukan Jheains pada pukul 12.30 tengah hari, ketika cuba melakukan perbuatan keji tersebut yang didakwa sebahagian daripada cara rawatan, dengan seorang wanita berusia 24 tahun di rumah mangsa.. Pegawai Jheains menahan supek (tidak berbaju) ekoran kejadian itu..

Berhati-hatilah wahai semua rakyat-rakyat jelata tak kira dimana anda berada.. Di dunia sekarang, pelbagai cara orang lakukan hanya untuk memuaskan diri masing-masing.. Jagalah diri masing-masing sebaik mungkin..

2 comments:

  1. kerana nafsu semua nie..mohon Allah lindungi dkna dari perkara macam nie..

    ReplyDelete
  2. Yang pergi percaya sangat dengan lelaki tu kenapa. Tak kisah la nak berubat apa pun, tapi dalam rumah dalam bilik bukan muhrim. Mana boleh macam tu.

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.