Saturday 15 September 2012

Kisah Lelaki Badan Sasa Tapi Tiada 'Power'

Sasa Tapi Tiada 'Power' : Lemah Tenaga Batin dan Kerandut Zakar Mengecil


Salah satu 'frontpage' di Harian Metro hari ni.. Akibat ghairah ambil ubat yang ada steroid jenis ‘testosterone’ dengan tujuan untuk menambah kekuatan ketika menjalani latihan angkat berat tapi telah menyebabkan seorang ahli bina badan kini menderita lemah tenaga batin dan kerandut zakar turut mengecil..

Lebih sedih, lelaki berusia 40-an itu turut menjejaskan keseluruhan hidupnya apabila ditinggalkan isteri selain sering mengalami pelbagai masalah kesihatan.. Doktor memberitahu masalah lemah tenaga batin yang dialaminya berpunca daripada pengambilan steroid jenis testosterone berlebihan sejak lebih tujuh tahun lalu.

Thomas, dia menceburi sukan bina badan sejak berusia 20 tahun dan pada mulanya hanya mengambil makanan kesihatan tambahan serta ubat-ubatan untuk meningkatkan tenaga fizikal.. Semua ni boleh dijadikan pengajaran kepada semua yang menginginkan badan yang 'cantik'.. Jadi fikirlah sebelum membuat apa-apa..


No comments:

Post a Comment

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.