Sunday 5 August 2012

Pelakon, Razali Hussain Derita Akibat Terkena Santau Daripada Peminat Wanita

Pelakon, Razali Hussain Derita Akibat Terkena Santau Daripada Peminat Wanita


Pelakon, penyanyi dan juga bekas Peserta Program Realiti Audition NTV7, Razali Hussain mendakwa dirinya menderita akibat disantau seorang peminat wanita gara-gara menolak lamaran untuk menjadi suami.. Selepas menolak lamaran wanita yang juga peminat tegarnya, dia berdepan pelbagai masalah kesihatan sehingga menjejaskan kerjaya seninya.. Beberapa perniagaan diusahakannya hasil titik peluh bergelar artis turut terkena tempias..

Semuanya bermula apabila dia dihampiri seorang wanita yang mengaku sangat meminatinya.. Wanita itu sering memberi hadiah sebagai tanda sokongan dan hinggalah pada satu tahap, wanita itu meluahkan isi hati untuk melamarnya sebagai suami..

"Saya menolak lamaran wanita itu dengan cara baik, tapi tidak sangka pula dia berdendam.. Selepas beberapa ketika, dia masih memberi hadiah tapi tidak lama selepas insiden itu, kami tidak lagi berhubung.." - SUMBER

No comments:

Post a Comment

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.