Thursday 16 August 2012

Aidilfitri 2012

Segmen : Salam Ziarah Raya Aidilfitri 2012


En. HasrulHassan kembali dengan Segmen Salam Ziarah Raya Aidilfitri 2012.. Siapa yang berminat untuk join, boleh klik SINI atau banner di atas.. Salah satu syarat untuk menyertai segmen ini ialah entri ini mestilah menceritakan sesuatu yang ada kaitan pasal raya 2012! 

Kisah aku, ALHAMDULILLAH Raya Aidilfitri 2012 ini, aku dapat cuti seminggu.. Alhamdulillah.. Jarang-jarang berlaku.. Kali ini, aku akan beraya di dua negeri iaitu Kelantan dan Terengganu.. Saat yang paling ditunggu ialah dapat berkumpul dengan family! Bila dan berkumpul, memang lupa akan masa la..! Mengharapkan raya tahun ni menjadi raya yang paling diingati dalam hidup.. Cuma ada satu impian belum tercapai untuk Raya Aidilfitri tahun ni.. Harapnya tahun depan akan tercapai.. 

1 comment:

  1. Ilalliqa' ya Ramadhan wa Ahlan Wasahlan ya Syawal 1433 wa Marhaban Bikum. Salam Kemenangan dan di mohon bersama sejuta kemaafan, Selamat Hari Raya Aidilfitri 2012

    Follow ♌¹³ & Keep in touch
    From Segment: ♌¹³ Pseudosupra | Segmen Salam Ziarah Raya Aidilfitri 2012

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.