Saturday 4 August 2012

Imam Muda Jabar, Juara Imam Muda Musim Ke-3

Imam Muda Jabar, Juara Imam Muda Musim Ke-3

Tuah Imam Muda Jabar KEJAYAAN meraih juara program Imam Muda musim ketiga membakar semangat buat Imam Muda Jabar untuk menghadapi arena dakwah yang mencabar.

Imam Muda Jabar, Abdul Jabbar Mohammed Kahar dinobatkan juara ke-3 Program Imam Muda selepas Imam Muda Asyraf dan Imam Muda Hassan sebagai juara untuk dua musim sebelum ini.. Program ni berlangsung di Dewan Jubli, Pusat Penilaian Negara (INSPENS), Bangi.. 

"Saya memanjatkan kesyukuran yang tiada terhingga kepada Allah Taala. Rasa syukur dan terima kasih atas segala doa dan sokongan peminat Imam Muda, terutamanya ibu bapa dan keluarga. Kemenangan ini adalah permulaan untuk menghadapi arena dakwah yang lebih mencabar. Biarpun melalui pelbagai cabaran sebelum dan semasa berada dalam program ini, saya nekad untuk terus berjuang atas nama dakwah." kata Imam Muda Jabar..

Naib juara, Mohammad Hafiz Abdul Khodir, sementara Abdul Rahman Naufal Mohd Hatta, tempat ketiga..


-----------------------------------
Kalau korang rasa nak tahu info, boleh la klik entri di bawah ni :

No comments:

Post a Comment

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.