Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 21 April 2016

Tips Memakai Wangian

Assalamualaikum w.b.t.. Eraz semua orang pakai perfume kan.. Kalau ada pun yang tak pakai tu tak ramai la.. Pelbagai jenis perfume yang ada di dunia ni.. Mahal, murah.. Tahan lama atau tak.. Sah solat atau tak.. Macam-macam.. So hari ni Eraz nak share tips untuk memakai wangian..


Lindungi minyak wangi daripada kelembapan, haba dan cahaya.. Tempat yang seeloknya ialah kawasan yang sejuk dan kering dan jauh daripada cahaya matahari secara langsung.. Selain itu, digalakkan untuk membeli minyak wangi dalam botol semburan kerana ia akan membantu untuk menggelakkan penyejatan aroma dan tindak balas kimia dengan udara..

Dapatkan De'Xandra Perfume sekarang !
Follow Instagram zaraadam_online

Berbekalkan konsep mampu milik untuk semua rakyat Malaysia, sememangnya kalau korang berkategori pelajar pun mampu untuk memiliki at least sebotol 35 ml De'Xandra Perfume.. Dengan adanya pelbagai pilihan bau kegemaran, sememangnya korang akan berpuas hati.. Dengan harga RM 65 sebotol atau RM 60 sebotol jika membeli 2 botol ke atas dalam masa yang sama, sememangnya berbaloi.. Postage? Ini boleh dibincangkan dan korang sememangnya akan tersenyum..

Follow Instagram zaraadam_online




De'Xandra Perfume, memperkenalkan satu perfume yang sangat murah dan tahan lama.. Dan paling penting ialah boleh bawa solat.. De'Xandra Perfume.. Mesti dah ada yang pernah dengar dan mungkin kali pertama dengar.. Kalau mana-mana yang sudah biasa pakai, memang dah tahu akan kewangian yang ada, ketahanan bauan perfume itu dan harganya.. Mana-mana pembaca yang sedang mencari perfume yang sesuai samada untuk wanita mahupun lelaki, inilah lah pilihannya, De'Xandra Perfume..



Ciri-Ciri DE'XANDRA PERFUME

1) TAHAN LAMA DENGAN HARGA BUDGET

Ciri utama yang dimahukan oleh ramai penggemar perfumes ialah KETAHANANNYA.
Dan soalan PERTAMA yang sering di tanya oleh mereka sebelum membeli ialah
" TAHAN LAMA tak perfumes awak  ni?" atau
" Berapa jam ketahanan perfumes ni?

Dengan memberikan pilihan kepada penggemar jika mahukan yang TAHAN LEBIH LAMA sudah tentu pilihan utama adalah ORIGINAL PERFUMES, tetapi masalah BUDGET menjadi kesukaran kepada mereka

Oleh itu, beliau telah membuat kajian tentang pati perfumes dan mendapati pelbagai kilang pengeluaran perfumes yang mempunyai kualiti dan ketahanan tersendiri . DE'XANDRA akhirnya telah di hasilkan daripada pati yang terbaik dan selamat digunakan dengan harga budget.

2) BOLEH BAWA SOLAT

" Boleh bawa solat tak?" 

​Walaupun sudah berkali-kali ustaz , ustazah dan pihak jakim mengesahkan alkohol boleh dibawa solat tetapi masih ramai lagi yang bertanya.

Oleh itu , beliau mengambil inisiatif untuk mengesahkan alkohol terbaik dari ekstrak tumbuhan. ALKOHOL De'Xandra ialah dari Ekstrak tebu dan ianya  boleh di bawa solat.

3) BOLEH BAWA TRAVEL

Ramai juga yang suka membeli perfumes yang boleh di bawa hand luggage dalam penerbangan & ringan serta mudah dibawa. 

Dengan kandungan 35ml, membantu ramai untuk bawa De'Xandra TERBANG bersama. 

CIRI-CIRI lain yang ada pada DE'XANDRA PERFUMES

1) 35ml , EDP perfume
2) Mudah di bawa TRAVEL
3) Produk bumiputera
4) Tahan lebih lama, lebih 8 jam
5) Setanding produk antarabangsa
6) Kesemua senarai perfumes adalah yang paling di cari penggemar perfume
7) Menepati citarasa & permintaan rakyat MALAYSIA

De'Xandra Perfume ini boleh dipos terus kepada pembeli! Jika beminat, boleh whatsapp ke no. di bawah :

Contact : 0179773382

Follow Instagram zaraadam_online

4 comments:

  1. dexandra perfume ni mmg tgh hot kan, wangi n tahan lame :)

    ReplyDelete
  2. nak try jugak la De'Xandra ni..makin femes nampaknya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju sangat.. Whatsapp 0179773382 sekarang ! :)

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.