Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 11 April 2016

Paragon Cinema di KB Mall Kota Bharu

Paragon Cinema di KB Mall Kota Bharu | Assalamualaikum w.b.t.. Beberapa minit yang lepas, pihak pengurusan KB Mall telah memuatnaik satu status terbaru tentang Paragon Cinema.. Ianya akan dibuka buat pertama kalinya di KB Mall dijangka pada Julai 2016 ini.. Betul ke ni? Kalau betul, Paragon Cinema akan menjadi panggung wayang pertama di Kelantan dan KB Mall akan jadi Mall pertama yang ada panggung wayang di Kelantan.. 


Sebelum ni pernah dengar yang Aeon pernah utarakan untuk buka cinema tetapi terpaksa dilupakan hasrat tu sebab ada syarat yang tidak dapat dipatuhi.. Bagaimana pula dengan Parogon Cineme? Tunggu dan lihat..






7 comments:

  1. saya pun dengar cerita ,, harap Berjaya buka seperti diwawakan itu ... dah lama rakyat di Kelantan menunggu kedatangan cinema .. untuk tonton seisi keluarga

    ReplyDelete
  2. Mcm tau2 ja Fida nak kena pindah p Kelantan kan..Mudah-mudahan terbukalah pawagan di sana.X la bosan duduk sana nanti..Tapi kalau KB Mall tu..tingkat parking tu la kot yer

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu la.. Eraz pun tak sure part mana nak buat ni..

      Delete
    2. harapnya impian terlaksana..Fida kalau blk kg mentua..memang mati kutu jugak la..Nak tengok wayang tak ada..Nak g karaoke pun mcm susah jer nak jumpak..

      Delete
    3. Haha.. Itulah keistimewaan Kelantan..

      Delete
  3. Byk ja tmpt2 yg mnarikk. Fida kne pndai cri. Xpon mng husbnd fida jns dk umh..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.