Thursday 30 August 2012

Putera Harry Ditawar RM 31 JUTA Berlakon Filem 'Dewasa'

Putera Harry Ditawar RM 31 JUTA Berlakon Filem 'Dewasa'

Putera Harry Ditawar RM 31 JUTA Berlakon Filem 'Dewasa'

Mesti ada yang tahu dan ada yang tak tahu tentang kes Putera Harry kan.. Bagi yang tak tahu, hint nya ialah Gambar Bogel.. Berita lanjut, korang kena search kat internet tentang berita-berita tu.. Entri ni berikutan rentetan kepada kes berkenaan.. Artikel ni Eraz terbaca kat Berita Harian hari ni.. Review serba sedikit yang boleh diceritakan.. Sepenuhnya, korang kena baca Berita Harian la..

Penerbit filem dewasa, syarikat Vivid Entertainment, Steve Hirsch menawarkan bayaran AS$10 juta (RM31.2 juta) kepada Putera Harry jika beliau bersetuju berlakon dalam sebuah filem dewasa, sejurus pendedahan skandal beliau berbogel bersama rakannya di sebuah hotal di Las Vegas baru-baru ini..

Laman web hiburan online TMZ.com yang memetik berita daripada akhbar New York Daily News, melaporkan, Hirsch sudah menghantar surat tawaran itu kepada Putera Harry dan kini hanya menunggu jawaban beliau. Filem yang ditawarkan itu diberi judul The Trouble with Harry.. “Kami ingin menawarkan anda peluang untuk menjadi seorang ‘putera paling hebat’ sepanjang zaman dengan berlakon di dalam sebuah filem dewasa bajet besar yang menyeronokkan..

“Sudah tentu ‘Little Harry’ (merujuk kepada anggota sulit Putera Harry) juga akan ditampilkan, tetapi saya memberi jaminan skrip filem ini ditulis dengan baik dan ‘Little Harry’ akan dipersembahkan dengan cara paling hebat (bermaksud Harry perlu mendedahkan seluruh tubuh termasuk anggota sulitnya tanpa segan silu),” kata Hirsch yang dipetik akhbar itu.- Agensi


Apa mau komen? Sekadar membaca.. ;)

--------------------------------------------

2 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.