Tuesday 29 December 2015

Masih Terjebak dengan Cosmoderm

Assalamualaikum w.b.t.. Produk dari Cosmoderm ni salah satu yang Eraz guna dari awal jenama ni wujud.. Pertama sekali X-tra Tea Tree Oil Magic Body.. Memang banyak kegunaannya.. Dan boleh guna untuk seisi keluarga.. Lepas tu beli Tea Tree Oil Lotion Talc.. Khas untuk anak-anak.. Dan untuk mandi manda, memang guna Tea Tree Oil Shower Gel.. Serius memang selesa dan bau pun sedap.. Kalau dulu memang susah nak dapatkan di Kelantan ni.. So first time beli secara online pernah diceritakan di entri INI.. Tapi kali ini ..


Tapi selepas itu, memang terus menerus borong secara online juga la di www.cosmoderm.com.my.. Dah nak akhir tahun ni, tambah la stok sikit.. Kali ini kita tambah lagi dua produk baru untuk koleksi.. Produk apa? Tunggu sampai nanti, Eraz cerita.. Cosmoderm, satu nama yang mungkin tak familiar di telinga kita.. Tapi kalau dah cuba, memang insyaallah akan jadi peminat setia.. Baru-baru ni, ada staf pergi training di KL.. Tup-tup bila dia masuk office, dia sebut pasal cosmoderm.. Eh! Rupa-rupa penceramah training itu ada syorkan salah satu produk dari cosmoderm..

6 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.