Saturday 19 December 2015

Drama Kubur Berdarah - Astro

Drama Kubur Berdarah - Astro

Drama Kubur Berdarah - Astro | Assalamualaikum w.b.t.. Rasa macam tak pernah promo drama Kubur Berdarah ni di Astro Ria atau Ria HD.. Tapi tiba-tiba ada nampak promo keratan trailer drama Kubur Berdarah ni instagram Sharifah Sakinah tadi.. Nampak macam menarik.. Tajuknya : Kubur Berdarah dan akan ditayangkan pada malam ni, 19 Disember 2015 bermula pukul 10.00 malam.. Dari segi trailer, memang sangat menarik.. Ini salah satu drama arahan Michael Ang.. 

Antara pelakon yang ada Sharifah Sakinah, Aedy Ashraf, Hafeez Mikail, Ayda Jebat, Redza Rosli, Tahla Harith, Helmi Moin, Faeiz Ammar.. Kalau ikutkan tayangan trailer tu, drama ini ber sinopsis kan dengan watak Sharifah Sakinah yang telah dirogol secara bergilir-gilir oleh beberapa orang lelaki dan telah menanamnya hidup-hidup.. Akan tetapi pada suatu hari, seorang demi seorang mereka diserang dengan kejam.. Selanjutnya? Kena tengok malam ni la di Astro Ria atau Ria HD.. 

1 comment:

  1. ok.. tajuk dah seram... kalau tgk confirm tak leh tido ni.. ai dah la pentakutt... huhuu

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.