Wednesday 16 December 2015

Cik Cinderella & Encik Tengku Episod 1 | 2

Cik Cinderella & Encik Tengku Episod 1 | 2 - Assalamualaikum w.b.t.. Drama Cik Cinderella & Encik Tengku ni rasanya dah lama tayang promo kat TV3.. Ingatkan akan disiarkan untuk slot Akasia TV3.. Sekali disiarkan sebagai gantian drama Aku, Kau, Kita.. So maknanya setiap minggu akan tayang hari Rabu & Khamis pada pukul 09:00 malam setiap minggu.. Berapa episod tu, Eraz tak sure la.. Yang pasti, drama ini mungkin akan jadi popular..

Jalan cerita macam ok.. Pelakon pun dua-dua tengah hot tu.. Zahirah Wilson dan Syukri Yahya.. Setakat ni nampaknya watak Puteri sedang mula berkawan rapat dengan Daniel dan dalam masa yang sama Puteri sudah bertunang tetapi mula hilang rasa sayang.. Dalam masa yang sama, kakak tirinya nampak seolah-olah cemburu akan pertunangan Puteri dengan tunangnya.. Adakah kakak tirinya, Sha ada kaitan dengan tunang Puteri? Kenan tunggu episod-episod seterusnya..

#Drama Cik Cinderella & Encik Tengku memang pilihan yang tepat menggantikan drama Aku, Kau, Kita yang mempopular watak Im Aus dan Iman baru ni.. So sekarang watak Puteri dan Daniel pula.. Layan Cik Cinderella & Encik Tengku Episod 1 | 2 minggu ni..

No comments:

Post a Comment

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.