Monday 6 April 2015

Terjebak dengan Cosmoderm


Assalamualaikum w.b.t.. Pada mulanya, kami sekeluarga hanya gunakan Body Lotion sahaja.. Penggunaan tu bertambah kerap bila wife pregnant.. Kadang-kadang kulit akan jadi sensitif dan kering.. So dengan adanya Tea Tree Oil Magic Body Lotion ni, memang boleh hilangkan kulit kering serta gatal-gatal tu.. Sampai la sekarang wife Eraz duk guna.. Eraz sendiri kadang-kadang tu guna juga sebab Eraz pun jenis yang kulit sensitif juga.. 

Selain dari tu, orang pregnant ni kan datang lenguh situ sini.. Kalau jenis wife Eraz ni, lenguh di bahagian paha sampai la ke kaki sebelah kiri.. So dengan adanya Body Lotion ni, kami gantikan minyak urut.. Haha.. Senang nak urut kalau gunakan lotion.. Tak de la pedih kat kulit kan.. Selain dari tu, bertindak sebagai lotion juga kan.. Memang sangat bergunalah pada kami..

Pada yang masih belum guna lagi produk Cosmoderm ni, bau nya memang best.. Sehinggalah kami dapatkan Shower Gel pulak baru-baru ni.. Produk Cosmoderm ni memang terhad.. Tapi kat Guardian ada.. Tapi masa kami pergi cari tu, habis.. Jadi apa lagi, online kan ada.. Terus ke laman web Cosmoderm dan beli online.. 2, 3 hari lepas tu, terus sampai ke tangan.. Alhamdulillah, kami boleh guan sekeluarga.. Semestinya baunya salah satu yang menarik perhatian kami..

No comments:

Post a Comment

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.