Kelab Blogger Ben Ashaari

Wednesday, 23 December 2015

Kejutan Di Hari Lahir


Assalamualaikum w.b.t.. Alhamdulillah, wife berjaya membuat kejutan pada suaminya yang berada di pejabat semalam.. Selalu suami dia yang hantar bunga ke pejabat dia pada masa hari lahir dan hari ulang tahun perkahwinanan.. Tapi hari ni, dia pulak hantar pada kita.. Memang tak percaya sebab mula-mula fikir, pelik juga lelaki dapat bunga tapi bila dapat dari yang tersayang, terharu la jugak kan.. Hehe.. Terima kasih sayang untuk kejutan ini..

Sebenarnya bila nak masuk umur 30 lebih ni, tibanya hari lahir ni tak ditunggu sangat.. Kalau masa muda mudi dulu, tunggu-tunggu la jugak kan.. Tapi alhamdulillah, masih ramai lagi yang masih ingat.. Bermula pukul 12 malam tu, kawan-kawan dah mula wish melalui pelbagai cara.. Alhamdulillah.. Semoga kita semua makin maju dan murah rezeki semua.. Terima kasih..

4 comments:

  1. Happy belated birthday eraz...

    ReplyDelete
  2. wah.. abam bunga gitu.. wife lagi bijak, beli bunga tuk somi pastu somi bawak balik rumah, bunga tu jd milik isteri hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bijak juga pemikiran macam tu.. Memang dah bawa balik ke rumah semalam.. Hehe..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.