Saturday 31 October 2015

Rupanya Syarul Ridzwan Orang Kelantan

Assalamualaikum w.b.t.. Tiba-tiba rasa nak buat entri ni.. Wife pernah beritahu yang kawan dia sepupu kepada Syarul Ridzwan ni.. So maksudnya mungkin orang Kelantan.. Tapi tak pernah terbaca pulak yang dia ni orang Kelantan kan.. Tapi lepas tengok drama Kau, Aku, Kita Episod 1 & 2 Rabu, Khamis lepas, dalam drama tu dia cakap Kelantan..Oooo ok.. Confirm la dia orang Kelantan ni.. Lepas google, memang betul asal Kelantan walaupun lahir di Pahang.. Ramai juga orang Kelantan jadi artis ni rupanya.. Itu je tujuan entri ni.. Hehe...


Masa promo drama Kau, Aku, Kita di TV3 sebelum ni, tak teringin pun rasa nak tengok.. Tapi lepas tak sengaja tengok hari Rabu lepas, tapi dah sekerat jalan drama Kau, Aku, Kita, best pulak lakonan dua pelakon hero heroin ni.. Jalan cerita pun best.. So untuk hari Khamis, terus rekod sebab malam tu ada aktiviti di luar bersama family.. Next week, confirm rekod.. Tak sempat tengok live, boleh la tengok yang rekod kan.. 

2 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.