Thursday 15 October 2015

Drypers | Super Hero Edition

Assalamualaikum w.b.t.. Kalau mana-mana parents yang pakaikan Drypers untuk anak kecil dia, mesti perasan dengan Drypers, Super Hero Edition ni.. Zara Faleesya pun terjebak sama suka pakai Drypers, Super Hero Edition ni sebab mungkin design lain dari biasa.. Eraz pernah nampak edisi baru ni masa pergi ke Tesco tapi tak beli sebab stok masa ada lagi.. Baru beli la katakan.. Tapi bila sepupu dia pakai Drypers, Super Hero Edition ni, mula la Zara nak 'pinjam' satu persatu.. Terpaksa la mengganti balik kan.. Bila dah selalu macam tu, terpaksa la Papa belikan juga..


Bila dah selalu macam tu, terpaksa la Papa belikan juga walaupun dah ada banyak stok.. So kakak Zara pakai yang edisi baru, adik Adam pula pakai habiskan edisi biasa.. Hehe.. Al-maklum la dua-dua tu pakai size yang sama.. Tidak mustahil kalau adik Adam yang tambah saiz dulu berbanding kakak sebab adik sedang membesar dengan jayanya.. Dari segi kualiti, sama je rasanya dengan edisi baru ni, cuma mungkin kanak-kanak ni tertarik dengan design yang lain dari biasa..

So, khas untuk Zara, Papa belikan juga walaupun ada banyak lagi stok lama.. Tak termasuk dalan kategori membazir sebab benda ni memang dipakaikan setiap hari kan.. Size untuk Zara pun tak kan berubah dalam masa seminggu dua or sebulan ni kot.. Hehe..

#Apa la yang dibuat di nursery sekarang ni

No comments:

Post a Comment

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.