Kelab Blogger Ben Ashaari

Wednesday, 28 October 2015

Plat Kereta, DCT

Assalamualaikum w.b.t.. Hari ni nak cerita tentang No. Plat kereta.. Ada sesetengah orang tu, memang sanggup beli dan tempah no mengikut kesukaan kan.. For sure la kena bayar kan.. Eraz sendiri, masa beli kereta dulu, memang ikut apa yang dapat je.. Ada kawan siap habiskan duit dari Rm 500 dan ke atas.. Errmmm.. Pilihan masing-masing.. Maybe ada sentimental value kot no. no. tu semua kan..

Huruf.. Kalau kita tengok je plat tu, kalau terpandang je, mesti nak jadikan ayat.. Dan itu yang Eraz duk tengok sekarang di Kelantan.. Sekarang ni, di Kelantan untuk kenderaan baru dah mula guna plat DCT.. Bertaburan la kan.. Seriusnya, terpandang je no. plan DCT tu, terus terbaca Dato' Siti Nurhaliza.. Al-maklum la orang kata membesar dengan kerjaya nyanyi Dato' Siti.. Haha.. Kan elok Dato' Siti beli satu plat.. Bukan senang nak dapat kan.. 

3 comments:

  1. hahahaa......seriuously...betullaaa...

    ReplyDelete
  2. nak tunggu plat johor.. JUE.. hahah jenuhhhh

    ReplyDelete
  3. iya kah..hebatnya Datuk S Nurhalizah ni..tak apa...yang penting aman damai ja pakai plat

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.