Sunday 4 October 2015

Kenapa 'Kelantan' Trending ni?

Assalamualaikum w.b.t.. Masa di luar rumah dan di jalan raya, nampak mendung semacam je.. Bukan tanda nak hujan ni.. Tapi confirm jerebu.. Maybe tak sampai tahap bahaya lagi kot.. So cool semua.. Berhati-hati dengan kesihatan.. Eraz ni memang dah tak sihat, redha je la.. Errmmmm... Rasa macam lama tak lepak kat twitter.. Asyik di Facebook dan Instagram je nampaknya.. Tapi bila duk lepak kat twitter ni, nampaknya 'Kelantan' tengah trending di twitter.. No. brp? Boleh tengok apa yang Eraz snap di PC tu.. Malas nak print screen di phone..


Haha.. Leh teka kenapa kan.. Bila klik di situ, boleh nampak apa yang mereka semua bualkan samada rakyat Kelantan atau luar Kelantan.. Orang Kelantan dengan isunya dan orang luar dari Kelantan dengan isunya.. Isu apa? Sah-sah la pasal pengumuman yang telah dibuat sebelum ni.. Pasal semua sekolah di Semenanjung Malaysia ditutup selama dua hari kecuali Kelantan.. Labuan, Sabah dan Sarawak pun sekolah macam biasa kan.. Wahai anak-anak Kelantan, ke sekolah la adik-adik esok.. Jaga kesihatan baik-baik.. Jangan buat aktiviti luar.. Jerebu masuk dalam kelas tak? Hehe.. 

4 comments:

  1. itulah tadi ade member bagitau pasal nih..huuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tambah macam tak teruk sangat di Kelantan ni..

      Delete
  2. Harap-harap rakyat kelantan sihat-sihat sokmo. Kena jaga kesihatan musim jerebu.

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.