Sunday 30 August 2015

Bila si kecil bergaya dan cepat belajar ..

Assalamualaikum w.b.t.. Sekarang ni dah pandai.. Cakap je nak ambil gambar, macam-maca dah pose.. Ini antaranya.. Tangan tu mesti nak 'peace' je.. Didikan mak-mak saudara la ni.. So berjangkit pada anak saudara.. Hehe.. Dan yang terbaru ialah selok tangan dalam poket seluar.. Aik! Mana belajar tu? Mama Zara kata itu ikut cara papa.. Eh!

Lagi sekarang yang membuat kami tak sabar nak hantar Zara ke nursery ialah bila tengok je apa-apa video, Zara dah mula boleh ikut cara mereka menari dan ayat-ayat yang disebut.. Sekarang suka sangat tengok video budak-budak kecik belajar alif ba ta dah youtube.. Dah boleh cara tangan, lenggok semua.. 

Sebab asyik nak tengok di Youtube je susah juga, terus kami download ke dalam handphoe dan tab.. Sebelum tidur, memang sajian sebelum tidur.. Siap melompat-lompat atas katil.. Video? Ada,  Eraz la jenis tak suka share video.. Tapi maybe suatu hari nanti..

8 comments:

  1. hahaha.. comel,, ank buah mera pun macam nie jugak. baru mur setahun lebih. tp kuat selfie mm makcik2 dye.. hahaha

    ReplyDelete
  2. hehehe org laki je yg slalu pose tgn seluk poket sluar.. sah laa tu zara tiru papa.. :D

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.