Monday 31 August 2015

Merdeka !

Assalamualaikum w.b.t.. Akhirnya tahun 2015 ni sampai ke tarikh 31 Ogos.. Dah ogos kot.. Sekejap nanti masuk la tahun 2016 pulak.. Umur makin hari makin meningkat.. Yang itu memang tak boleh di halang.. Jadi memang kadang-kadang kita rasa nak balik kepada masa lampau samada nak baiki sesuatu atau nak ke zaman happy kita.. Mana-mana lah.. Tapi tak boleh kan.. So mulai sekarang, kita cubalah buat yang terbaik untuk terus hidup yang sementara ni.. 
As usual, 31 Ogos memang dapat cuti la kecuali terlibat dengan pembarisan Hari Kebangsaan.. Betul tak? Masa mula-mula kerja dulu, memang terlibat.. Tapi sejak jatuhnya merdeka dalam bulan puasa, terus tak terlibat dengan perbarisan.. Tapi tahun ni nyaris-nyaris.. Haha.. Mungkin next year tak dapat elak dah kot.. Hehe.. Tunggu dan lihat..

So hari ni dapat la luang masa bersama family walaupun kami hanya berempat.. Jadi hari ni plannya nak balik kampung belah Eraz sebab jarang nak dapat cuti bersama kan.. Harapnya semua berjalan dengan lancar dan Eraz nak ucap Selamat Hari Kemerdekaan kepada semua yang membaca.. Nak share satu gambar penuh makna.. Kalau rasa ianya bermakna, jom tinggalkan komen di situ.. Terjah entri INI.. Wassalam..

10 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.