Sunday 25 November 2012

Talking Tom!


Haaa.. Ini satu hal lagi.. Nampak je muka E'raz, salah seorang anak buah mesti minta nak main satu game ni dengan Tab.. Talking Tom.. Mesti korang pernah dengar kan.. E'raz install game Talking Tom tu pun salah satu sebabnya nak bagi budak-budak tu main.. Mana la tahu kot-kot ada yang tak makan pujuk, try bagi main game ni..

Published with Blogger-droid v2.0.9

9 comments:

  1. Suka main game ni walaupun sebenanye game ni utk knk2 ribena . Haha usik2 ekor dia hehe

    ReplyDelete
  2. application ni mmg kelakar.. haaaaa

    ReplyDelete
  3. mula-mula suka main dan kerap main dengan meminjam tab dari uncle selepas itu lama2 ia jadi membosankan dan sekarang talking tom ini ada pelbagai versi dan character. ada yang couple,talking sara(kucing betina),dancing,ballet n mcm2 lagi :)

    ReplyDelete
  4. HAHAH, sama kes la kita! Kalau jumpa saya mesti cakap 'Mama ca, meow meow!!'. Ya, mmg smua ank buah panggil saya mama. :D Tp comeyy der kucing ni. Dah boring2 duk sorang diri kat rumah main benda ni ar. Biar mcm ada geng dalam rumah, padahal sorang je. Hahaha..

    ReplyDelete
  5. hah' betul betul, sama bin gila, adik aku pun selalu maiin gamae, takkira lah siang malam, tapi tidak lah selalu,. hihi

    ReplyDelete
  6. hahahah sama juga dengan sofea.... terbaik untuk memujuk... ;)

    ReplyDelete
  7. kenapa budak2 suka kat si tom ni.

    ReplyDelete
  8. untong budak2 skrg..pujuk pakai talking tom la..sy?xnk mkn sudah..da lapar nnti..pndy2 la dy cari mkn..xder y nk pjok..sob2..hehe..xD

    ReplyDelete
  9. suka men gak ni...guna fone member...bila nak gaduh carik je tom..tak de sakitkan hati sape2

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.