Kelab Blogger Ben Ashaari

Wednesday, 28 November 2012

Hal Disebalik Keputusan Piala AFF Suzuki 2012: Malaysia vs Laos

Disebalik Keputusan Piala AFF Suzuki 2012: Malaysia, 4 vs Laos, 1



Timbul lagi hal yang macam ni.. Sebelum ni pun dah timbul.. Dua persoalan timbul kat sini.. Satu, jika betul individu berkenaan telah publish status ni, memang dia tak fikir panjang la.. Kedua, jika ada orang yang sengaja buat status ni menggunakan kesalahan godam akaun mereka, memang kesian la.. Apa-apa pun, jadikan la iktibar.. Berfikir dulu sebelum membuat sebarang status di facebook atau twitter!

9 comments:

  1. ishh teruknya perangai dua orang ni

    ReplyDelete
  2. Teruk perangai.. tak serik dengan kejadian yg lepas.

    ReplyDelete
  3. Masya Allah.
    Iyakah nadzarnya sudah dilaksanakan?

    ReplyDelete
  4. kalau kata nak pose nazar rsenye lagi molek gitu kot..dari benda2 nieh..

    ReplyDelete
  5. tah2...kena hack..
    haha okay sekadar bersangka baik..mungkin aje kan..

    ReplyDelete
  6. tu la yang zaf xpuas hati semalam..
    rendah dan murah sungguh harga dirinya...mcm2...

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.