Wednesday 21 November 2012

Khairul Fahmi Kahwini Leuniey Pada 28 Disember 2012

Tarikh 28 Disember 2012 Menjadi Tarikh Perkahwinan / Pernikahan Khairul Fahmi Che Mat (Apex) dan Leuniey Natasha

Gambar Perkahwinan Khairul Fahmi dan Leuniey

Alhamdulillah, satu lagi 'masjid' yang akan dibina.. Kedua-dua orang Kelantan.. Apex dari Kampung Chenang, Kota Bharu dan Leuniey dari Pasir Pekan, Tumpat, Kelantan.. Untuk dapatkan tarikh-tarikh dan tempat spesifik tentang majlis mereka, boleh klik SINI.. Info lengkap! Astro Ria akan jadi penyiar rasmi.. So peminat Apex, boleh la tengok kat TV nanti..

Sebelum ni terfikir juga samada adakah perkara ni satu gosip memandangkan Apex masih muda lagi kan.. Tapi perkara ni betul-betul real dan alhamdulillah la Allah memberi seru yang awal pada mereka.. At least boleh elak banyak perkara kan.. Kita sebagai orang luar, doakan semoga rumahtangga mereka akan kekal sehingga ke akhir hayat! InsyaAllah..

p/s : Tahniah juga pada kawan sekolah E'raz dulu iaitu Rumainno Mat (Cikgu) akan berkahwin dengan Nor Sharliana  pada 15 Disember 2012, Sabtu.. Tahniah!! Kedua-dua orang Kelantan juga..

3 comments:

  1. wahhhh moga majlis mereka nnt berjalan dgn lancar

    ReplyDelete
  2. la, luni ore pasir pekan jah?dekat jah la nga rumoh ambo. huhu

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.