Tuesday 27 November 2012

Ku Berserah | Harapkan 'MAGIK'!

Harapkan 'MAGIK'!


Selamat memasuki jam 11 PM untuk semua.. Malam ni memang terpaksa 'menyerah' awal sebab kepala sakit gila.. Berdenyut2! (TAPI sempat buat entri blog!).. Tak tahu sebab apa.. Sebab makan? Tak kot.. Tak mandi? Dah mandi pun.. 

Mungkin juga sebab terlalu banyak benda dalam kepala ni.. Bercampur-campur.. Ada yang patut difikirkan.. Ada yang tak patut difikirkan.. Nekad buang semua hal yang tak perlu.. Tumpukan apa yang berkaitan dengan diri sendiri je.. Senyum.. Semua yang berlaku ni, ada hikmahnya.. Insyaallah.. 

Esok dan lusa merupakan hari E'raz dan rakan-rakan pejabat yang lain akan diaudit.. Untuk perjalanan dan keputusannya, kira berserah je la.. Rasanya dah buat sehabis baik.. Mungkin hal audit salah satu penyumbang sakit kepala ni.. Hal kerja memang tak pernah habis.. Fikir tak fikir, camtu je la.. So! Berjalan mengikut arus.. Apa yang penting, bahagia.. ;)

So sebagai entri terakhir malam ni, SELAMAT MALAM dan Assalamualaikum.. (Sorry sebab entri KOSONG dan personal)

#Mengharapkan suatu 'magik' akan berlaku dalam masa terdekat.. Insyaallah.. Usaha!!

3 comments:

  1. Hi abang. Vee ada suggestion untuk pening tu. Masa ni abg dah tido kot, tapi takpe ar, untuk masa depan je. Haha. Bila ckp pasal pening sbb keja, mesti ada kaitan ngan stress kan. So what you do is, ambik ice pack, tuam kat tengkuk, bahu and kepala. Lepas tu ambik kain basah, letak kat mata for 10 minutes. Cubalah! Sekadar membantu :)

    ReplyDelete
  2. anyway..gudlcuk for everything..:) jgn stress2 ye..:)

    ReplyDelete
  3. wahhhh orang busy ni...
    good luck...

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.