Monday 26 November 2012

Miss Power Vocal Milik Shila Amzah dan Berjaya Ke AJL 27 !

Shila Amzah Menang Power Vocal Award di Shout Award 2012 dan Berjaya Ke Anugerah Juara Lagu Ke - 27


Selepas menang di AIM 19 baru-baru ini untuk Lagu Pop Terbaik dan Lagu Terbaik, kini Shila Amzah menang lagi di Shout Award 2012 untuk kategori Power Vocal Award.. Shila Amzah berjaya menewaskan calon-calon lain seperti Azlan & The Typewritter, Black, Faizal Tahir, Jaclyn Victor dan Yuna.. Shila Amzah tak dapat datang semasa menerima award.. Shila diwakili adiknya, Syada Amzah.. Jangan terkejut bila tiba-tiba penerima award itu wanita tidak bertudung.. Untuk keputusan penuh, korang boleh klik Senarai Penuh Pemenang Shout Award 2012..

Terbaru pula, Shila Amzah kini berjaya melangkah ke Anugerah Juara Lagu ke - 27 dengan lagu Patah Seribu.. Persembahan Shila pada malam Separuh Akhir Ke - 3 memang sangat-sangat berlainan daripada biasa.. So! Anugerah Juara Lagu Ke - 27 akan berlangsung pada 06 Januari 2013 nanti..

3 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.