Monday 19 November 2012

Shila Amzah : Mohon Maaf Cium Tangan Sharnaaz

Shila Amzah : Mohon Maaf Kes Cium Tangan Sharnaaz


Laporan mStar Online, Shila Amzah memohon maaf kepada peminat dan semua kerana tindakan spontannya mencium tangan kekasihnya, Sharnaaz Ahmad ketika namanya diumumkan sebagai pemenang Lagu Terbaik untuk lagu Patah Seribu pada Anugerah Industri Muzik (AIM) ke-19.. Shila berkata, tindakan itu dilakukan secara tidak sengaja lebih-lebih lagi pada ketika itu dia berada di samping orang yang disayanginya apabila pengumuman dibuat.. Peminat Shila atau orang ramai melahirkan rasa kekecewaan di Facebook dan Twitter kerana perbuatan itu dianggap telah melanggar batasan sebagai wanita Muslim yang bertudung..

"Saya ingin meminta maaf atas kekhilafan saya itu. Ketika itu saya terlalu teruja dan pengumuman itu dibuat ketika saya berda di samping orang yang saya sayang.. Ia merupakan satu pengajaran buat saya dan saya bukanlah seorang yang sempurna," SHILA AMZAH

p/s : [INI HANYALAH PENDAPAT PERIBADI] Berikan sedikit ruang kepada sesiapa sahaja yang sedang berperang dengan diri mereka untuk berubah menjadi yang lebih baik.. Mungkin apa yang berlaku akan memberi pengajaran dan insyaAllah akan memberi pengajaran kepada orang lain juga.. Sekurang-kurangnya, perubahan pada Shila sekarang adalah lebih baik berbanding dulu.. Jangan selalu kita mencari kesalahan orang sedangkan ramai lagi diluar sana yang mungkin lebih layak ditegur.. Eh! Penyanyi bertudung lain, ada tak bersalam dengan artis lelaki lain?

15 comments:

  1. tak mengapa...slow2 in progress to be better

    ReplyDelete
  2. setuju...tindakan xspontan dia...

    ReplyDelete
  3. setuju!! Dia baru berubah kot.. bg la ruang dia untuk perbetulkan diri dia utk jd muslimah.. kadang2 artis yg dr awal bertudung pn xfully ttup aurat..apatah lg dia yg baru berhijrah..bg la dia peluang.. macam la kita semua ni sempurna sangat.. ye dok? hehehe..

    jgn lupa singgah blog sy..
    http://thebinipolischerita.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. mcm tu jugaklah ngan kisah nabil berlaga pipi ngan irma hasmie satu masa dulu. x perasan dan terlalu teruja la tu

    ReplyDelete
  5. btul3... bagi ruang untuk dia berubah... kdg2 apa yg kita buat mmg diluar sedar kita...

    ReplyDelete
  6. sokong pendapat eraz , at least die minta maaf , artis laen buat terok lagi .. btw , tahniiahh shila hamzah :D

    ReplyDelete
  7. sokong pendapat eraz , at least die minta maaf , artis laen buat terok lagi .. btw , tahniiahh shila hamzah :D

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum eraz...betul tu mungkin mmg betul shila x sengajakan...:)

    ReplyDelete
  9. kadang-kadang tindakan yang kita buat adalah spontan !! setiap manusia ada kesilapan. tak perlu menunding jari pada orang lain. satu jari tunding pada orang lain sedangkan 3 jari lagi menunding pada diri sendiri !!

    ReplyDelete
  10. dunia artis, gosip memanjang.. Shila sedang perbaiki diri, boleh dimaafkan kerna dia sedang belajar. Dia lebih baik dari mereka yang tak berhijab :)

    ReplyDelete
  11. betul tu, beri peluang untuk dia menjadi lebih baik. =)

    ReplyDelete
  12. bagi peluang untuk dia terus lakukan yang terbaik...
    btw, tahniah shila... :)

    ReplyDelete
  13. yup...tu la org ni..slalu je nk tunding slh dgn org..mreka bru brubah..jgn hukum dorg trus..beri mreka pluang..

    ReplyDelete
  14. bagi ruang untuk dia berhijrah . :D In shaa ALLAH :D

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.