Saturday 10 November 2012

Terlebih Multitasking!

#DiariE'raz


Sebelum bercuti 2 hari lepas, Eraz dapat call daripada beberapa fasilitator yang ingin adakan kelas gantian untuk pelajar-pelajar Postgraduate.. Kebetulan pula Eraz terpaksa ambil cuti hari ni, so risau kot-kot kelas yang telah di book akan diambil oleh orang lain.. So semalam dah email kepada salah seorang staf yang bekerja hari ni supaya pantau penggunaan kelas hari ni.. Pengalaman betul-betul mengajar kita kan.. So memang kena sentiasa berhati-hati..

Alhamdulillah sehingga tengahari tadi, tiada masalah seperti yang difikirkan berlaku.. Mana taknya, pagi-pagi lagi bangun dan stand by dengan hp kot-kot ada call bagitau masalah.. Ada jugak yang telefon tadi beritahu tentang masalah LCD dan wireless.. So minta diaorg inform sendiri kepada staf pejabat yang bertugas hari ni..

Dapat la jalan-jalan dengan tenang tadi.. Alhamdulillah.. Tapi banyak tempat yang tak sempat nak pergi.. Sambung esok pula..

p/s : Entri ini sebenarnya E'raz cuba publish pada tengahari tadi.. Tapi Blogger-Droid ada masalah nak publish pulak.. Sebab tu la tak update entri terkini hari ni.. 

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.