Friday 9 November 2012

Shahrul Idlan (Mat Yo) Tidak Akan Mendapat Ganjaran Gara-Gara Berhijrah?

Norshahrul Idlan Talaha (Mat Yo) Tidak Akan Mendapat Ganjaran Gara-Gara Berhijrah?


"Ganjaran untuk The Red Warriors di atas kejayaan mencipta treble buat pertama kali pada musim ini hanya akan diberikan kepada pemain yang betul-betul setia bersama pasukan Kelantan.." - kata putus Presiden persatuan Bola Sepak Kelantan (Kafa), Tan Sri Annuar Musa..

Ramai yang membayangkan tidak akan memberikan ganjaran sekiranya terdapat mana-mana pemain ‘berdegil’ untuk berhijrah tanpa persetujuan pihaknya.. SUMBER



"ITU hak siapa sebenarnya? Bagi saya sebagai presiden, dia boleh menilai." - Norshahrul Idlan Talaha.. SUMBER

Errrmmmm.. E'raz terbaca semua berita ni di Sinar Harian Online.. Rasanya menarik untuk disharekan dengan semua terutama peminat bola sepak.. Kes dapat atau tidak ganjaran, terpulanglah kepada pengurusan.. Tentang penghijrahan Mat Yo juga, terpulang la kepada Mat Yo.. Jika merasakan penghijrahan tu akan lebih memberi kegemilangan, teruskan.. Tapi rasanya masa depan dia mungkin masih cerah di Kelantan kot.. Pendapat masing-masing.. Peace No War..

2 comments:

  1. adalah menjadi hak pemain untuk bertukar pasukan.lagi pun...pemain juga memerlukan duit yg tinggi untuk kehidupan..nt dah pencem umur 35tahun, xkn nak jd penganggur...

    ReplyDelete
  2. Erm....
    A.Eraz,da lg satu entri Bharian arini yang menarik....jom baca kt cni..
    http://keluargakunadiku.blogspot.com/2012/11/pengantin-materialistik.html

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.