Thursday 22 November 2012

Senarai Peserta SEGMEN ERAZ FADLI : Pencarian BLOGLIST

SEGMEN ERAZ FADLI : Pencarian BLOGLIST


Assalamualaikum dan Selamat Pagi.. Alhamdulillah.. SEGMEN ERAZ FADLI : Pencarian BLOGLIST selama 15 Jam yang dianjurkan sempena ulang tahun PERTAMA blog www.erazfadli.com berjaya menarik 85 blogger.. Dibawah ini E'raz senarai semua peserta yang telah join segmen berkenaan.. Berjuta-juta terima kasih E'raz ucapkan kerana sudi support segmen 15 Jam ni.. Semua link blog ini akan dimasukkan dalam BLOGLIST KHAS SUPPORTERS.. Top Refferal akan diumumkan dalam entri seterusnya yang mana akan dimasukkan ke dalam bloglist UTAMA..

BLOGLIST KHAS SUPPORTERS ini akan kekal sehingga Januari 2013.. Mungkin juga akan berterusan sehinggalah E'raz rasa ingin menukarkan kepada Bloglist yang baru untuk memberi peluang kepada blogger lain..

Apa yang diharapkan kepada semua, tujuan utama SEGMEN ini dilaksanakan adalah (selain nak masukkan dalam BLOGLIST KHAS SUPPORTERS) untuk semua peserta dapat blogwaking melawat blog peserta yang lain supaya blog kita dikenali. Jangan menunggu blogger lain melawat blog kita dahulu. Apa kata, kita yang mulakan. Selamat ber'blogwalking'.. Jangan lupa jugak, tinggalkan jejak..

Top Refferal akan diumumkan dalam entri seterusnya..


Jika ade link yang tercicir, mohon maklumkan kepada E'raz..

5 comments:

  1. Assalamualaikum Eraz. taniah. ramai gila joined. saya termasuk dalam kumpulan 6. hihihihi :)

    ReplyDelete
  2. wah wah ! naseb baek sempat :D

    ReplyDelete
  3. saya nak.... http://akudiadankamu-adanesz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. terlepas sudaa..xpe..lain kali..kl ade lagi..aku join..:)

    ReplyDelete
  5. E'raz, saya dah tukar nama link blog saya, dan secara autoimatiknya ,nama link dekat segmen bloglist eraz tuh pun takkan boleh buka, saya dari kumpulan 5 nombor 44. dan saya tukar nama blog saya kepada

    http://kamihardsman.blogspot.com

    nih entri segmen say yang hari tuhhdah berubah nama link dia.

    http://kamihardsman.blogspot.com/2012/11/segmen-eraz-fadli-pencarian-bloglist.html

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.