Thursday 15 November 2012

Salam Maal Hijrah 1434


Assalamualaikum semua.. Sempena awal Muharam hari ni, E'raz nak ucapkan Salam Maal Hijrah kepada semua pembaca blog ini.. Semoga tahun ini akan lebih cemerlang berbanding tahun lepas.. E'raz juga mengharapkan tahun ini akan memberi satu 'cahaya' dalam hidup E'raz.. Sama-sama lah kita berdoa dan berusaha semoga semuanya berjalan lamcar.. Insyaallah.. Selamat bercuti untuk untuk semua hari ni..

Tengah rehat-rehat ni, tengok Malaysia Hari Ini, TV3 tadi.. Tengok persembahan sekumpulan kanak-kanak sekolah rendah sempena maal hijrah di MHI.. Tengok gambar di atas.. Tengok akan kanak-kanak tu, teringat zaman sekolah rendah dulu semasa wakil sekolah untuk satu pertandingan nasyid.. Sempena Maal Hijrah juga.. Solo masa tu.. Ya la, time sekolah rendah, suara pun merdu kan.. hehe.. Sekarang, hancus la dah.. Masa tu, E'raz pakai macam budak ni juga.. Jubah dan serban.. Imbau kenangan la pula ya..

Apa-apa pun, Salam Maal Hijrah pada semua.. Assalamualaikum..


Published with Blogger-droid v2.0.9

6 comments:

  1. salam maal hijrah buat eraz dan isteri...

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum,

    Update !! Senarai peserta sudah dibuat, harap awak menepati janji ye, akak kene follow semua peserta =) Ni link nye -->

    http://cikyayastory.blogspot.com/2012/11/senarai-peserta-segmen-jom-follow.html

    Salam Maal hijrah ^^

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum eraz...salam maal hijrah...;)

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.